Testimoni Gastrik Hilang 10 Tahun Dengan ESP

Sekarang ni, ramai yang tengah terperangkap jem kan? Pastu hujan hujan jem ni mesti lapar perut kan?

Hihi, saya selalu rasa macam tu dulu. Tapi lepas dah kenal ESP, tenang je rasa 🙂

gastrik

Saya ni mula detect gastrik darjah 4. Tak faham pulak kenapa, rasa Mak bagi makan memang cukup 😅 

Bila masuk ASASI UM, gastrik menjadi jadi sebab selalu tension 😷 Lepas tu, terbawa bawa hingga kahwin, memang wajib jaga makan.

Tapi, sejak ambil ESP untuk set penyusuan, tiba tiba saya boleh tahan lapar lama sepanjang waktu kerja.

Alhamdulillah, sekarang dah lama tak kena serangan gastrik, mohon jauhkan ya Allah 😳

Kalau macam tu, jom kira berapa tahun : eh, saya sebenarnya dah 20 tahun ada gastrik rupanya! 😱(Ambil ESP konsisten masa pregnant Amni, haaa, yela dalam umur 30 🤔)

Dulu, gaviscon tu lah sirap saya hari hari… Iskkk, kesian!

 —

Saya yang gembira membantu anda hilang gastrik seperti saya!

 

Ainul Malik

016-3353567

Pengedar Shaklee Kajang

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *