Senarai Stok Vitamin Balik Kampung Cuti Panjang dan Hari Raya

Mood balik raya dah semua? Nak tengok stok balik raya saya?

stok-vitamin-untuk-balik-kampung-cuti-panjang-berhari-raya

#ESP nak tinggal cam tak sampai hati sebab masih bulan puasa lagi. Penting ni untuk lapik perut dan milkbooster!

#alfalfa wajib ada, biasa memang makan sebagai jamu lepas bersalin, sakit urat, sakit sendi, milkbooster, alahan, sakit perut iskkk penting!

#vitaminC nanti selsema berhingus, ni lah penyelamatnya. Lagipun memang hari hari makan tak boleh tinggal. Rahsia ku puteh, rahsia suami sihat

#omega hmm yang ni lagi lah takboleh tinggal. Duk makan ayam kambing ulang ulang, sakit sendi, bekalan imuniti anak anak.. Tak boleh tinggal

#cinchtea bekal wajib suami untuk segar bertenaga, tak makan lemau je

#nutriferon memang first aid wajib untuk demam, selsema, segala sakit datang tiba tiba

#lecithin ehhh ini rahsia buang lemak saya. Mana boleh tinggal

#garlic badan berangin, perut taksedap, sakit kepala, sakit gigi, iskkk tak bawa termimpi mimpi

#ostematrix haaa ni memang penghilang lenguh badan, sakit kaki, kebas kebas, wajib ni!

#phytocol ni biasa untuk raya la khennn..segala sup2 daging, lemang, rendang, lelamaks dia tolong lindung sel dari kolesterol

#peppermint perutsebu, loya, mual ni lah penyelamatnya

#herblax ni spare. Haaa kut ter sembelit bolehla kuarkan di waktu emergency

#performancedrink mood puasa lagi, PD ni wajib. Kut ada cirit birit kat kampung boleh bancuh kongsi

#herbalblend krim serbaguna ni memang wajib, cepat hilang surut bengkak gigitan semua

#basich pencuci hikmat nak cuci botol susu anak besar, mcm2 lagilah

Nutriwhite pun wajib, b kompleks pun dah berkawan baik sekarang…Memang SERIUS semua penting!

 

Tapi ibu menyusu tak boleh tinggal ni:

V I V I X mak dah pesan bawak balik sebotol kat dia, untuk kesejahteraan ibu bapa

Jumpa saya di kampung halaman,
016-33•53•567

Moga semua riang gembira!

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *