Produk Untuk Ruam Bayi yang Selamat Tanpa Kimia

Runsing kan bila anak naik ruam? Sikit sikit tu tak apelah jugak, kalau dah banyak, kita tengok pun rimas.

Itu mata kita, balik kampung, jumpa sedara, telinga pulak tak larat nak dengar.

Kenapa biar ruam naik tak sapu ubat ke?

Masyaallah! Sebenarnya dah buat macam-macam dah, tapi belum ada rezeki ruam tu nak surut tapi makin naik teruk.

ruam

sihatceriabahagia.com mencadangkan ibu ibu untuk menggunakan krim herbalblend Shaklee untuk merawat ruam sebab :

  1. bebas Paraben, sejenis bahan kimia yang digunakan sebagai pengawet untuk semua krim sapu di dunia.
  2. bebas steroid, bahan kimia yang membantu mengurangkan kesakitan dan bengkak pada kulit
  3. krim ini lembut dan boleh digunakan oleh bayi seawal usia sehari
  4. membantu melembapkan kulit
  5. mengurangkan masalah ruam
  6. membantu merawat luka pada kulit
  7. sesuai untuk kulit yang digigit nyamuk, semut mahupun serangga
  8. mempunyai aromaterapi yang sedap dan ada sedikit rasa menthol, sesuai untuk urutan badan
  9. boleh digunakan untuk menurunkan suhu badan bayi yang tinggi, iaitu semasa demam
  10. membantu menyurutkan benjolan dan bengkak pada bahagian badan.

Eh, nampaknya lebih pula kegunaan krim ni, bukan semata-mata untuk ruam saja.

bahan herbalblend

 

Apa yang sebabkan krim herbalblend ni selamat digunakan untuk ruam tetapi masih selamat, ye?

Yelah kan, sebabnya kebanyakan krim kulit untuk ruam mesti ada steroid, cumanya bila digunakan ada kesan sampingannya. Tak sanggup rasanya nak introduce chemicals pada kulit bayi yang lembut dan suci tu kan

Rahsia Krim Herbalblend Selamat tetapi berkesan merawat ruam :

*Ramuan krim yang unik dan semulajadi adalah rahsianya*

  1. Sage : Sage adalah herba yang terkenal yang digunakan sebagai rempah dalam masakan dan dalm industri kosmetik, ia banyak digunakan sebagai pewangi kosmetik secara semulajadi.
  2. Horse chestnut : Horse Chestnut banyak digunakan di dalam krim untuk masalah ulcer kulit
  3. Yarrow : Yarrow, digunakan pada zaman dahulu sebagai ubat luka di kalangan askar-askar perang purba. Ia dapat menyembuhkan luka, mengandungi antimikrob dan berupaya mengurangkan kesakitan.
  4. Rosemarry : Rosemarry dipilih sebagai ramuan utama krim ini kerana ia berfungsi melembapkan kulit, menyokong pembentukan kolagen yang sihat kerana ia menentang radikal bebas pada kulit. Ia juga berfungsi sebagai wangian semulajadi kepada krim Herbal Blend ini.

 

Pengalaman Ibu-ibu yang menggunakan herbalblend untuk ruam anak :

testimoni herbalblend

 

testimoni mommadaddy
testimoni mommadaddy

Sesungguhnya bila melihatkan kulit anak yang dihinggapi ruam ini memang meruntun hati ibu. Semoga ibu-ibu dapat membuat pilihan yang bijak untuk anak kita sendiri 🙂

herbalblend baby

 

Hubungi saya untuk mendapatkan krim ruam selamat dan sesuai untuk bayi ini. Semoga cepat sembuh ruam di kulit baby ibu-ibu semua!

 

Whatsapp;

Kak Ai SCB (016-33.53.567)

Pengedar Shaklee Kajang

COD Puncak Saujana, Kajang

Pos ke seluruh Malaysia

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *