Atasi ekzema dengan selamat, cepat hilang ekzema

Pipi Kemerahan dan Gatal Hilang, Si Comel kini Ceria Bebas Dari Ekzema!

Dulu eczema di pipi Maryam teruk sangat. Ada masa kering, pernah bernanah dan luka. Kesian dia. Selalu garu-garu.

Nak pakai cream bias tapi ada bahan kimia lagi teruk pipi dia. Lagi 1 takut kena tangan dia & dia masuk dalam mulut.

Tekad guna Herbal Blend cream. Yakin sebab bahan dia rosemary, jagung.

Memang ambil masa lama. Kena sabar la kan. Ramai parents tak sabar. Sapu hari ni esok hilang.

Berbulan jugak Ainul konsistent sapu pada Maryam dan hasilnya Alhamdulillah ramai yang tegur pipi Maryam dah comel, tiada lagi merah-merah.

Puas hati. 1 tiub Herbal Blend ni RM 29 je tapi hasilnya macam cream beribu ringgit.

Luahan hati ibu prihatin; Ainul Fadzillah Mustafa

Testimonial Herbalblend

Ya, hati siapa yang tak risau, kan? Setiap hari memandang pipi anak yang kemerah-merahan, pasti mengundang tanda tanya masyarakat sekeliling, “eh, tak bawak pergi jumpa doktor, ke?”

Biasalah orang, bukannya setiap usaha kita, kita nak announce setiap masa kan?

Dalam sabar, beliau tekad menyapukan Maryam, anak comelnya ini krim herbalblend, krim kulit serbaguna yang semulajadi. Memanglah kesannya bukan sehari dua, tetapi berbulan lamanya! Namun, beliau kini dah boleh tersenyum panjang sebab;

  1. Pipi Maryam dah tak merah seperti dulu
  2. Beliau berjaya tak mendedahkan anaknya dengan krim steroid yang jika digunakan berlebihan akan mengundang bahaya pada organ dalaman badan secara tanpa sedar
  3. Anaknya bebas dari tindakan termakan krim steroid jika berada di luar pantauan ibunya (secara tak sengaja)

Ha, kini Puan Ainul dah tak perlu risau dengan keadaan anaknya lagi!

Bestkan? Alhamdulillah, kini mereka sekeluarga dah boleh berlapang dada tanpa perasaan risau terhadap eczema anaknya ūüôā

Apa itu ekzema, punca, tanda-tanda dan rawatan boleh dibaca di sini

Herbalblend krim ni sangat lembut pada kulit tetapi tindakannya adalah bermacam fungsi, sebab itu dipanggil krim serbaguna. Mengapa? Kerana ramuannya yang mendatangkan manfaat kepada penggunanya.

Herbalblend 4 oz

 

Kandungan istimewa dan rahsia keberkesanan Herbalblend :

  1. Ekstrak sage : pewangi semulajadi
  2. Horse chestnut : merawat ulcer kulit
  3. Yarrow : Menyembuhkan luka, antimikrob dan mengurangkan kesakitan
  4. Rosemarry : melembapkan kulit, menyokong pembentukan kolagen

Kebaikan Herbalblend krim :

  1. Krim herbal blend Shaklee ini  membantu melembutkan kulit yang kasar
  2. Herbal blend juga membantu melicinkan kulit yang pecah pada siku, lutut dan tumit kaki
  3. Herbal blend sesuai digunakan sebagai krim harian disebabkan bauan nya yang menenangkan, dingin dan ia juga tidak melekit
  4. Sesuai disapu pada kulit bayi kerana ia sangat selamat, tidak mengandungi bahan kimia yang merbahaya
  5. Herbal blend blend sesuai disapu pada kulit bermasalah seperti eczema dan ruam
  6. Herbal blend adalah krim pilihan yang terbaik untuk disapu pada tempat gigitan serangga, calar mahupun luka-luka

Rujukan utama : Herbal Blend Shaklee Krim Kulit Yang Terbaik

Saya paling suka kerana ia boleh digunakan oleh semua peringkat umur, termasuklah seusia bayi lagi kerana sifatnya yang lembut pada kulit ini.

Jika anda ingin masalah kulit anda terlerai dengan segera, bolehlah mencuba herbalblend krim yang tiada pewarna, pewangi mahupun bahan sintetik tambahan yang lain.

Penduduk sekitar Jenaris, sehingga Saujana Impian bolehlah mendapatkan satu tiub herbal blend ini untuk dicuba bersama-sama yang tersayang. Terus hubungi saya, 016-3353567 untuk penghantaran, order dan sebagainya.

Ceria bebas ekzema

Semoga cepat sembuh dari ekzema ya!

 

Sharing is loving,

Kak Ai SCB

016-3353567

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *