Cara Hilangkan Loya Alahan Mengandung

“Biasalah, waktu mengandung memang loya-loya macam ni, bertahanlah ye”

Itulah nasihat biasa yang kita dapat setiap hari. Tapi, yang menanggungnya kita!

Boleh bertahan dan bersabar, bila terpegang je perut ni rasa sejuk balik hati.

Tapi kalau semakin hari semakin teruk, sampai bila boleh bertahan?

 

Bila tengok makanan, terasa masyaallah laparnya!

Bila masuk je mulut, automatik terkeluar semula makanan tu.

Jumpa doktor, doktor berikan ubat tahan muntah.

Bila telan ubat tahan muntah, terus muntah dengan lebih teruk.

Makin lapar jadinya.

Puan ini mengambil Peppermint Gingerplus sebagai inisiatif untuk bantu badannya supaya masalah loya dan alahan mengandung berkurangan.

Takut nak cuba, tapi terpaksa.

Syukur alhamdulillah, badan beliau dapat telan pepperminy gingerplus ni dan boleh terima supplement semulajadi ini tanpa rasa muntah.

Dah tentulah keputusannya, masalah muntah dapat dihentikan.

Kini beliau sangat berpuas hati dan sangat gembira.

Mengandung kan lapar?

Bila masalah muntah tu dah berhenti, bolehlah beliau makan semula, tak dapat banyak dapat untuk bina semula tenaga badan untuk seharian pun jadilah.

kurangkan loya mengandung, vitamin mengandung, loya muntah
Testimoni kurangkan alahan loya dan muntah sewaktu mengandung hilang dengan Pepermint Gingerplus

Peppermint gingerplus mengandungi pudina yang kaya dengan vitamin C. Khasiatnya dapat menghilangkan loya, mual dan selsema.

Ditambah dengan halia yang berkhasiat membuang angin dalam badan dan bagus untuk sistem penghadaman.

Selain itu, ia juga mengandungi jintan manis yang membantu sistem penghadaman, membantu masalah perut berasid dan berangin.

Bahan terakhir adalah bunga lawang yang membuang angin serta membantu mengurangkan selsema.

 

Gabungan bahan bahan ini adalah selamat untuk ibu mengandung dan ramai yang sangat gembira kerana masalah muntah, loya dan mual semasa kehamilan dapat dikurangkan.

Sudah tentu tiada perisa tambahan dan pengawet tiruan yang ditambah ke dalam supplement ini.

Seratus peratus semulajadi dan diyakini.

Jika ibu ibu mengandung ingin menghilangkan loya dengan kadar yang segera, cuba supplement ini, ya.

Hubungi

Ainul Malik

0163353567

COD Kajang

Semoga membantu ibu ibu mengandung untuk tersenyum gembira!

Rujukan :

Masalah keletihan ibu mengandung

Cara Atasi Keletihan Waktu Mengandung

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *