Search Results for: Vivix

Vivix Meremajakan Usia dan Rahsia Muda Wanita Berusia

Testimoni Vivix meremajakan kulit wajah wanita berusia : 19 tahun yang lalu umur 30an rasa cam 50an..dah jadi pengamal shaklee umur 50an badan rasa ringan je macam 30an dan bebas dari sebarang penyakit setakat ni hatta penyakit keturunan. Alhamdulillah…sy bersyukur kerana guna produk dengan kefahaman yang jelas menyebabkan saya jd pengguna berdisiplin selama 19 tahun. …

Vivix Meremajakan Usia dan Rahsia Muda Wanita Berusia Read More »

Harga Vivix, setanding dengan Kualiti, Kandungan dan Keberkesanannya

Pernah dengar tentang Vivix? Ya, betul tu, ia adalah sejenis minuman kesihatan yang menjadi fenomena dunia sekarang ni. Nak kata baru masuk Malaysia tidak juga, sebab Vivix ni dah menjadi amalan untuk seseorang kekalkan kecantikan dan awetmuda sejak 2008 lagi ! Sumber : http://ainulmalik.com/pengambilan-supplement-semulajadi-dan-berkualiti-pilihan-trendy-artis-malaysia/   Vivix adalah minuman pekat yang berwarna merah yang mengandungi bahan-bahan asli …

Harga Vivix, setanding dengan Kualiti, Kandungan dan Keberkesanannya Read More »

Rahsia Terbongkar : Sebab Vivix Penawar Alternatif Terbaik dan Berkesan untuk Kanser

Apa itu Kanser? Kanser adalah penyakit di mana sel membesar secara luar kawalan. Kanser membahayakan badan apabila sel yang rosak telah membahagi secara tidak terkawal yang membentuk segumpal tisu dipanggil tumor. Proses terjadi nya kanser yang membentuk tumor Selepas mengetahui apakah kanser, jom kita lihat apakah penyelesaian kepada masalah kanser ini 1) Apakah Rawatan Alternatif …

Rahsia Terbongkar : Sebab Vivix Penawar Alternatif Terbaik dan Berkesan untuk Kanser Read More »

Vivix Shaklee Terbaik untuk Masalah Kesihatan Manusia

Vivix membantu kesihatan manusia secara keseluruhannya : Antipenuaan Kecantikan  Kanser Kurus Gout Alzheimer Parkinson Hormon badan Merokok Allergy-sinus Menstabilkan tekanan darah Menurunkan paras gula dalam darah dan banyak lagi! Alhamdulillah, terima kasih ya Allah kerana telah mencipta tumbuhan terbaik dunia, menganugerahkan ilmu dan mengilhamkan manusia membuat penemuan demi penemuan untuk mencipta Vivix Shaklee yang berkualiti …

Vivix Shaklee Terbaik untuk Masalah Kesihatan Manusia Read More »

Penawar Gout dengan Vivix Shaklee

Alhamdulillah, seorang kawan ayah saya sendiri KINI telah menemui penawar gout yang telah dihidapi selama berpuluh tahun, iaitu dengan Vivix Shaklee.  Pakcik ini memang bergantung kepada ubat gout dan painkiller, sehingga jika terlupa untuk makan ubat, buku lalinya akan bengkak dan dia tidak dapat jalan seperti biasa. Ini memang testimonial ikhlas dari hati seorang anak …

Penawar Gout dengan Vivix Shaklee Read More »

Cara Mudah Berhenti Merokok dengan VIVIX Shaklee

Berhenti merokok dengan Vivix Shaklee? * Siapa yang tak suka kalau diri sendiri boleh berhenti merokok tanpa lalui apa-apa program yang menyeksa ketahanan diri? * Siapa yang tak suka kalau dia ada niat untuk berhenti, tapi asyik disekat oleh nafsu sendiri? * Siapa yang tak suka kalau dia dapat berhenti merokok secara automatik tanpa disedari? …

Cara Mudah Berhenti Merokok dengan VIVIX Shaklee Read More »

VIVIX ANTIOKSIDAN TERBAIK!

Vivix Shaklee Kaya Resveratrol Tinggi Antioksida dan Awet Muda Vivix ini telah menjadi fenomena supplement semulajadi terbaik yang dicari-cari oleh mereka yang ingin sihat secara optima! Vivix merupakan supplemen anti penuaan terbaik dunia yang dibangunkan selepas penyelidikan bertahun-tahun oleh Shaklee, Syarikat No 1 supplement makanan di Amerika. Apa itu Resveratrol? Resveratrol adalah kumpulan tumbuhan yang mengandungi polyphenols. Resveratrol mempunyai antioksida, memelihara …

VIVIX ANTIOKSIDAN TERBAIK! Read More »

VIVIX SHAKLEE TERBAIK RAMUAN ANGGUR MUSCADINE

Salam sejahtera semua 🙂 Nak awet muda sentiasa? Ya, 25 tahun lebih muda! Cantik berseri, sihat, segar ceria dan awetmuda dengan vivix Shaklee! Inilah rahsianya! anggur muscadine Vivix Shaklee Besar tak anggur ni? Buah anggur ini dipanggil super grapes disebabkan saiznya yang lebih besar dari anggur biasa. SIla tengok gambar dengan teliti, ya atau tidak? …

VIVIX SHAKLEE TERBAIK RAMUAN ANGGUR MUSCADINE Read More »

Vivix Shaklee Kaya Resveratrol Tinggi Antioksida dan Awet Muda

Vivix Shaklee Kaya Resveratrol Tinggi Antioksida dan Awet Muda Vivix ini telah menjadi fenomena supplement semulajadi terbaik yang dicari-cari oleh mereka yang ingin sihat secara optima! Vivix merupakan supplemen anti penuaan terbaik dunia yang dibangunkan selepas penyelidikan bertahun-tahun oleh Shaklee, Syarikat No 1 supplement makanan di Amerika. Apa itu Resveratrol? Resveratrol adalah kumpulan tumbuhan yang mengandungi polyphenols. Resveratrol mempunyai antioksida, memelihara …

Vivix Shaklee Kaya Resveratrol Tinggi Antioksida dan Awet Muda Read More »

Vivix Shaklee

Anda pernah terbaca tentang VIVIX SHAKLEE? Jika suami, ibu ataupun ayah anda kurang suka menelan vitamin, VIVIX adalah jawapan bagi anda untuk menggalakkan pengambilan suplemen kepada mereka! HANYA SATU SUDU TEH SEHARI DEMI MELESTARIKAN KESIHATAN MEREKA. Ramai wanita bimbang dengan proses penuaan yang berlaku pada wajah. Namun penuaan adalah proses semula jadi yang tidak dapat dielakkan. …

Vivix Shaklee Read More »